Archive for June, 2009

tggu la weyhh..


tggu pnye tggu..bile la nk hbis kn..bulan yg sgt sukar..pnt..julai nnt pn sme………………………………………………………letih..
tggu la entry akn dtg..ade bnde aku nk share..pjang citenye~

currently listenig zee avi | honey bee
regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 1700 80 3585

Hanif Ramli's Facebook profile

cpt..kejar..masa da tinggal jauh…

asmar ali
tup tap tup tap tup tap..bunyi jam kt dinding..(bunyi jam uma aku la) tgk da kol 9..aku rs bru je bgn tdo pg td..alih2 da mlm..demm..seyes cpt sgt masa berlalu..itu klu kire hari..klu kire bulan..skang da nk msuk bulan 7..gile bru je smbut nu year rsnye..now da bulan rejab..da msok 2 rejab..rejab beb..xlme sgt da kite nk puase..puasa bulan 8..sonok sbb tht time cuti skolah (time 1st ramadhan) so aku pn cuti la..sekejap sgt rsnye masa ney pergi..mmg xleyh nk kejar..sbb ia pergi terlalu pantas..sedey rsnye bile terkenangkan ms yg terbuang dgn sia2..sbb seseorang hamba itu adalah hamba yg teruk jika tiada penambah baikkan dalm hidup dia dr apa jua bentuk..hr ini sepatutnye lebih bak dari smlm..smlm dan hrney dlm hidupaku..kadang2 teruk..terkilan beb..knp xdpt nk jd lebih baik dr semalam..semangat tu kadang2 berkobar2..tp biase la..hangus mcm tu je..sbb xkuat..demm..belaja dari pe yg da jadi..hidup harus lebih baik..jgn ke belakang..dan jgn ada di takuk yg lama..kita tidak akan kemana2 mlah tidak mustahil akan mnjadi lebih teruk lagi..sekadar renungan beb..

mggu yg sebuk….

currently listening | m.nasir | suatu masa
regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 1700 80 3585

Hanif Ramli's Facebook profile

baru..

pe yg baru?? baju baru?? xbli pn..pen baru?? time nk exam je bli pen yg len sume pnjam..kasut baru?? blom lg kot..pc baru?? owh gosh mne mungkin..lens baru?? hmm insyaAllah de dlm ms tedekat..awek baru?? uhh jgn la..kne maki aku nnt hehe..pe yg baru?? hmm sem baru la weyhh hehheh..da strt sem baru da..de lg 4sem nk hbis kn degree ney..arghh lme kn..demm..2thun..tp kn bile fkir blk da 3thun lebey da aku stdy utk jd cikgu ney (total 5thun setengah) insyaAllah klu de rzki aku posting la januari 2012..(doakan aku dpt posting dkt semananjung k) hehe


yg teaser kt entry bwh ney..ney la pixnye..
kapten nizam n akhmar | raub pahang
crdt to onnie n andaq

currently listening | qiara | hanya padamu
regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 1700 80 3585

Hanif Ramli's Facebook profile

saya sayanggggg emak saya~

haaa..sje je..aku tergerak nk update..hahah..pe yg korang terfikir bile bace tajuk tu??? aku bukan nk buat entry pasal emak padahal hari emak da lepas kn..btw aku nk ckp sal designt tshirt skang yg di label sbgi indie pnye tshirt..indie la kot..owhhh seyes aku ckup meluat dgn design wording yg besepah cmtu..korang msti pnah tgk kn tshirt yg de tulis ‘saya sayang mak saya’ tu kan..tulis sj je kt baju tp ckp mak bapak xnk dgr lak..arghh meluatnye!!! hahaha..aku n membe2 siap kutuk2 lg sp2 yg pki baju cmtu..de lg yg pelik2..mcm ‘awk xperasan saya sbb awk perasan awk cantik’ ‘mak aku kata mak ko kuat ronggeng’ (klu xsilap la) ‘saya syg awek awk’ mcm haram je tulisan2 yg memualkan terpampang dkt bdn dgn harapan akn ade org memuji baju tersebut..aku dgn membe2 aku siap de reka wording baru ‘saya suka mkn tempe,ade aku kesah?’ yg pling xbley blah bju yg de tulih ‘diperlukan seorang awek/balak yg pndai mask, membasuh de superbike segala’ lebey kurang la..korang msti slalu nmpk..yeah aku taw fesyen tu hak peribadi..sje aku nk mngomel..aku rela pki bju plain dr de wording2 bodo cmtu..(katekan la de bju tulih cmney ‘saya sngat cantik dan berbudi pekerti’ agak2 de org nk bli??..) bju yg de tulih free palestine xde lak yg nk pki bwk kua jenjalan..(owh tlgla..kpd rkn2 terdekat aku..tlh jauhkn dri anda dari aku apabila anda memakai bju sedemikian) sangat memalukan…
p/s : STYLEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
——————————————————————–

teaser lagi weyhh..nnt2 aku update…
——————————————————————–
SELAMAT HARI BAPA KEPADA AYAHNDA RAMLI ABDUL HAMID..i luv u abah..angah syg sgt kt abah..sory2 klu de ayat2 yg buat abh terase eyhh..luv u so dmm much!!! mmuahhhhhhh

regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 1700 80 3585

Hanif Ramli's Facebook profile

berkelah..wehuuu

haaaa..bejalan jugak kteorg..wehuu..p xde la g jauh sgt..sejam je dari tmrloh..kli ney kteorg g lata berkelah..hmm cm biase..muke2 yg biase yg join..cm sial 7pg lg da bgn..pnye la semngat..kol 8 lebey gk bru grak..seyes tmpt ney mmg best..gile best..nk cmping pn best..xcaye tnye la ad&apex tmpt ney bnyk bg memori kt dieorg kn..hehe..
p/s sory to onnie adila n jan yg xdpt ekot..nex tyme repeat lg oyeahh

currently listening | wings | bujang senang
regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 1700 80 3585

Hanif Ramli's Facebook profile

da nk habis da cuti..uhhhhh

kucing ibu saya
3mggu da aku cuti so da nk hbis da cuti aku..(lebey 1mggu dari cuti skola) cuti aku?? mcm org len..biase saje xde yg best..bejalan?? uhhh keje bejalan je cuti ney..kluar msok uma je la..bejlan jauh2 tu blom lg la wahaha..bnyk pix lg nk update..p aku xde ms nk update bnyk2..pnye la xnk brhabuk sgt blog ney..so aku update la huhu..okay la daa

p/s: de sp2 nk g kosert tv3 tu x??
regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 1700 80 3585

Hanif Ramli's Facebook profile

ala..yg teaser2 hari tu la..

wedding kt bangi..salih n (aku pggil kak long je) sory pngantin..xigt..hehe..seyes knyang mkn kt uma kak long ritu..(solok lada terbaek)..alang2 da kt bangi..so bt outdoor kt ptrajy je la..hmm bnde yg aku da jngke hehe..aku smpi dpn palace of jstice tu awl gk la..mule2 pngantin yg aku bwk je yg ade..alih2 dlm sejam de 6 lg pngantin yg de..hahaha..da mmg xde tmpt laen da nk g kn..ahaks..
okay la..nk maen taip2 lg ney hahaha..

currently listening | rafeah buang | bila takbir bergema
regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 1700 80 3585

Hanif Ramli's Facebook profile