Archive for the ‘Uncategorized’ Category

new look

regards,
hanif ramli

Advertisements

soon


saya hanya mampu untuk berusaha dengan lebih gigih dan selebihnya tawakal kepadaNYA

regards,
hanif ramli
012 655 7114

Hanif Ramli's Facebook profile

album tiya da siap~


okkay tiya fb u da siap..nnt kita set time ketemu okkay~

regards
hanif ramli
jurufoto bebas
ym : hayabutsa_88
no : 012 655 7114

Hanif Ramli's Facebook profile

barula saya tahu

baru la saya tahu..yg selama ney abah susa cari duit untuk anak dia..baru la saya tahu ibu pun susah cari duit untuk anak dia..barula saya tahu erti susah cari duit tu..kenapa saya cakap susah..sebab saya sendiri dah rasa susah cari duit ini..kenapa anda perlu gebang dan tayang rata-rata segala benda yang anda anda dengan bukan hasil titik peluh anda sendiri?? adakah anda mempunyai kemaluan hidung di atas dahi sehingga tidak segan untuk bebuat sedemikian rupa??

skang aku da rasa sume tu..perlahan2 aku da rs susah mencari duit..sbb aku bukan datang dr keluarga yg super duper kaya..apa yg fmly org laen ada aku ada itu sahaja..apa yg aku perlu buat skang adalah belajar mcm mna cari kesenangan..untuk diri sendiri dan untuk abah n ibu..tgk org g haji kt berita td..sebak jugak..dapat ke aku ney hantar abah n ibu naek haji..janji angah utk abah n ibu..dan itu saja yg aku mampu untuk menjaga hati org tuaku..jg hti org laen? owh xpela..aku xmo..

nota kaki : kalau mat jenin berangan atas pokok kelapa..hanif ramli punya angan-angan dan cita-cita lg tinggi dr tu..ape aku peduli..

hanif ramli
jurufoto bebas
012 655 7114
hayabutsa_88[at]yahoo.com

Hanif Ramli's Facebook profile

tiya and friends 25th IIUM convocation

di sebabkan kerja xbnyak lg..so dr buang masa..sy upload la pix2 konvo pd tgh hari td..di temani asmar ali..mmg die btol2 tman aku dlm kreta..haha maen2 je weyhh..
hmm dapat call dr tiya ney last week rsanye..shock sket sbb xknal pn kn..btw bila da knal u n ur fwen best lorh..slesa buat kerja dgn korang..hilang rasa dmm huhu (b4 g shot da telan 3 jenis ubat) slamat berkonvo dan meneruskan agenda2 masing okay..orait pe2 hal tiya text i je okay~
btw ur fotobook siap 2mnggu dr hrney okay
crdt to wani, faiq, asmar ali n amir
*RM400 for 40 pages softcover photobook
unlimited shot within 2-3hours

rakan foto anda,
hanif ramli
hayabutsa_88[at]yahoo.com
012 655 7114
currently listening anto head n melly | apa artinya cinta

saya berangkat dulu ya..

selamat hari raya maaf zahir batin..kembali sibuk……

tekan sini untuk paparan lebih jelas

hanif ramli
freelancer
012 655 7114
hayabutsa_88[at]yahoo.com

hari-hari terakhir ramadhan

mentari di ufuk timur
aku akan pulang untuk berhari raya bersama keluarga pada hari jumaat ini..arghhh tidak sabar rsnye nk tggu jmmt ini…aku betolak ke rumah pg2 lg..pegi jahanam dgn keje2 yg aku xbereskn lg..n hrney adalah hari yg terlalu penat..dpt lectrer non muslim ney susah jgk..ade yg fhm bile org bepuase..tp die pyh nk fhm kot..arghhhh gile laa..klu dok blaja sje xpe..ney mmbabitkan aktiviti fizikal kot..skit gile beb..ramadhan pn da nk beransur pergi..dan aku harap sangat aku dapat berjumpa lg ramadhan pada thun hadapan..ramadhan thun ney bnyk yg sia-sia yg aku buat..

pepn sebelum aku melabuhkan tirai untuk pulang utk berhari raya ini..sekali lg aku ingin ucapkan selamat hr ry aidilfitri..maaf kelantangan aku bersuara..lawak-lawak bodo yg aku lakukan..dan kata-kata kesat yg aku lemparkan..aku cuba mnjadi diri sendiri..tidak perlu hipokrit dan bermuka-muka..berterus terang lebih baik..maaf di pinta kepada semua manusia-manusia yang mengenali manusia yang bernama MOHD NUR HANIF BIN RAMLI

salam aidilfitri..

buku 555 : saya manusia TIPIKALowh..sy akan cuba menjauhi sehabis mungkin tipikal itu..xtaw maksud tipikal??? pndang cermin dan lihat dlm cermin tu..mnusia dlm cermin itu adalah mnusia tipikal..klu perlu acukan jari tengah ibu jari pada cermin itu.. 🙂