Archive for September 6th, 2009

hari itu punya cerita

tempat : jln masjid india and jalan tunku abdul rahman
kehadiran : cak.syafiq.hafizally.yem.sharul.fareez.azri razak.hanif ramli.zati hanani.naz.beth.sonny ikmal

org ramai ambil kesempatan sempena hujung minggu untuk kuar membeli belah..pada masa yg sama gaji baru msuk..keadaan sgt2 sesak..sgt4 sesak..dan kiteorg pn mnyesakkan lagi keaadaan

insyaAllah menjadi acara wajib kami setiap tahun bermula pada tahun lepas

regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 012 655 7114

Hanif Ramli | Create Your Badge

sia-sia~


aku rs aku terlalu sia-siakan ramadhan aku pd thun ney..serius!!!..da msuk 2mggu da puase..pe yg aku da buat??? demm!!!..aku lalai..ramadhan yg dtg setahun skali aku lepas cmtu je..rs besalah beb..his cmtu je..bkn ramadhan ney tiap2 bulan..setahun sekali je..tidak dua mahupun tiga..sedih……

regards
hanif ramli
freelancer
ym : hayabutsa_88
no : 012 655 7114

Hanif Ramli | Create Your Badge